Oferta 2019-12-05T20:56:28+00:00

Firma Lokator ma przyjemność zaprezentować kompleksowe usługi w zakresie:

  • zarządzania i administrowania nieruchomościami mieszkalnymi, biurowymi,
  • handlowymi, użyteczności publicznej
  • doradztwa w zakresie zarządzania i administrowania
  • mediacje gospodarcze, cywilne, rodzinne, gospodarka nieruchomościami
  • przygotowania wszelkich dokumentów do organizacji i rejestracji wspólnot mieszkaniowych
  • konserwacji bieżącej i remontów utrzymania czystości

Zakres proponowanych obowiązków w zakresie zarządzania i administracji:

  • reprezentowanie Wspólnoty Mieszkaniowej przed osobami fizycznymi, prawnymi,
  • urzędami państwowymi, organami administracji samorządowej
  • prowadzenie i ewidencjonowanie lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży
  • prowadzenie książek obiektów zawierających informacją o stanie prawnym nieruchomości, kartę inwentaryzacyjną, dokumentację eksploatacyjną, bieżącą konserwację
  • sporządzanie planu gospodarczego dla nieruchomości
  • prowadzenie spraw związanych z pozwoleniem na umieszczenie reklam i tablic informacyjnych na budynku
  • ubezpieczenie budynków położonych na nieruchomości wspólnej
  • zawieranie i renegocjowanie umów o dostawy, roboty budowlane
  • nadzór nad wykonywaniem umów dotyczących obsługi nieruchomości
  • prowadzenie korespondencji związanej z administrowaniem nieruchomości

Obsługa Prawna:

  • reprezentowanie wspólnoty przed sądami i organami egzekucyjnym
  • opracowywanie i opiniowanie zawieranych umów
  • opracowywanie aktów prawnych wspólnoty
  • Pełny zakres usług jest określany ściśle w umowie pomiędzy stronami

Obsługa techniczna nieruchomości:

  • Kontrole stanu technicznego nieruchomości zgodnie z wymogami Prawa budowlanego:
  • sporządzanie w oparciu o kontrole stanu technicznego zestawień prac remontowych, kosztów i terminów wykonania,
  • prowadzenie dokumentów określonych przepisami prawa budowlanego: książka obiektu budowlanego, protokoły, przeglądów,
  • prowadzenie bieżącej ewidencji zgłoszeń konserwacyjnych i ich realizacji,
  • organizowanie i zapewnienie wykonania planowanych remontów wynikających z potrzeb technicznych nieruchomości

Utrzymanie czystości nieruchomości oraz terenów przyległych:

  • utrzymanie czystości i porządku na części wspólnej nieruchomości,
  • utrzymanie w należytym stanie porządkowym altan śmietnikowych, zsypów,
  • utrzymanie terenów zielonych – koszenie i usuwanie trawy, przycinanie żywopłotów,
  • odśnieżanie ciągów komunikacyjnych,

Księgowość:

  • prowadzenie obsługi finansowo – księgowej
  • ustalanie wymiaru opłat z tytułu kosztów użytkowania lokali
  • prowadzenie dla nieruchomości odpowiedniej księgowości finansowej i sprawozdawczości w tym zakresie zgodnie z przepisami\
  • rozliczanie VAT we wspólnocie
  • Jednolity Plik Kontrolny
  • prowadzenie imiennych kartotek finansowych
  • kontrolowanie terminów płatności
  • wystawianie i przesyłanie dłużnikom upomnień, wezwań do zapłaty